Millaista asiakaspalvelua tarjoat?

Voitte ottaa meihin yhteyttä, joko puhelimella 0445788055 tai sähköpostilla info@retkilemi.fi.

Kuinka maksaminen tapahtuu?

Retkilemi.fi verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj.

Mitä maksutapoja teillä on käytössä?

Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:

Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

Lasku- ja osamaksupalvelu: Jousto lasku ja osamaksu

Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express

Mobiilimaksaminen: MobilePay

Voinko maksaa laskulla?

Kyllä voit. Valitset maksutavaksi Jousto niin voit maksaa joko laskulla tai joustavasti pienemmissä erissä.

Jousto lasku ja osamaksu Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

Kuinka saan rahat takaisin, jos perun tilauksen tai palautan tuotteen.

Tuotteilla on kuluttajakaupassa 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja virheettömiä. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa lähetyksen, teethän siitä ilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen info@retkilemi.fi Keräilyvirheitä ja reklamaatioita lukuun ottamatta, Tilaaja vastaa tuotteiden palautuskustannuksista. Samoin rahapalautuksissa toimituksen lähetyskulujen osuutta ei palauteta. Poistotuotteilla ei ole palautusoikeutta. Jos nämä ehdot täyttyvät palautuu rahat automaattisesti takaisin 15 vuorokauden sisällä palautuksen aktivoinnista samalle maksutavalle, jonka olet valinnut maksaessasi tuotteen.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com

Miten saan tukea?

Voitte ottaa meihin yhteyttä, joko puhelimella 0445788055 tai sähköpostilla info@retkilemi.fi.

Jos tilaukseni on myöhässä?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Selvitämme yhdessä missä tilauksenne viipyy. Pyrimme lähettämään aina tuotteet ensitilassa. Kuitenkin viimeistään 3 vuorokauden sisällä tilauksesta.

Mitä meidän pitäisi tehdä, jos emme ole tyytyväisiä Retkilemi Oy:n toimintaan?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimella niin voimme keskustella asiasta. Teidän antama palaute on meille erityisen tärkeää.

Voinko palauttaa alennustuotteita ostamisen jälkeen?

Alennustuotteita voit palauttaa normaalisti, jos palautusehdot täyttyvät. Poistotuotteilla ja mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Miten saan maksupalautuksen?

Kun tuote on palautunut Retkilemi Oy:lle ja palautusehdot täyttyvät palautamme rahat 15 vuorokauden sisällä automaattisesti samalle maksutavalle, jota olette käyttäneet ostohetkellä.

Mitkä ovat palautusehdot

Tuotteilla on kuluttajakaupassa 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja virheettömiä. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa lähetyksen, teethän siitä ilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen info@retkilemi.fi Keräilyvirheitä ja reklamaatioita lukuun ottamatta, Tilaaja vastaa tuotteiden palautuskustannuksista. Samoin rahapalautuksissa toimituksen lähetyskulujen osuutta ei palauteta. Poistotuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Miten käsittelette riitatilanteen?

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Asiamieskuluja ei korvata, koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

X
Add to cart